Foto's! - Reisverslag uit Järvsand, Zweden van Nanoek Tokkie - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Järvsand, Zweden van Nanoek Tokkie - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Nanoek

Blijf op de hoogte en volg Nanoek

23 Oktober 2012 | Zweden, Järvsand

Eindelijk foto's van mij aan het werk! Ik heb Jeroen even gevraagd of hij de laatste trainingsronde foto's wilde maken terwijl ik bezig was, en dat heeft hij gedaan :) Het zijn best veel foto's, maak ze natuurlijk niet allemaal openbaar. Maar de leukste heb ik op mijn Facebook gezet, en dit album is dan ook openbaar, dus hierbij de link zodat ik de foto's niet ook hierop hoef te zetten: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.467097146663640.111073.100000900756310&type=1

Volgens mij doet de link het toch niet voor iedereen, dus heb toch maar de leukste foto's ook hier opgezet! Voor als het je niet lukt!

Helemaal onderaan staan de nieuwste foto's, maar is natuurlijk leuk om alles even te bekijken!

Verder was het weer een super leuke & goede dag! Alles is gegaan zoals gehoopt. Vanavond 2 puppy's mee naar boven genomen (voor het eerst) zodat ze zo tam mogelijk worden en ook gewoon gewend raken aan dagelijkse bezigheden (ook al zitten ze zometeen in de kennel, ze worden er toch rustiger en zachter van!). Dit was heel leuk, Bella vond ze ook heel interessant! Uiteindelijk zijn ze allebei gaan slapen op de tafel, hiervan volgen nog wel foto's :) Morgen 2 andere puppy's mee naar boven.

Ook heb ik vandaag honden verwisseld qua kennels enzo, zodat er nu eentje leeg is waar de puppy's en de mama dan van de week in kunnen! Want ze zijn nu bijna 1,5 maand dus tijd om naar buiten te gaan! Je merkt ook dat hun daar aan toe zijn, want ze zijn steeds lastiger in hun binnenkennel terug te krijgen...

Zometeen lekker met Bella slapen! Tot de volgende update!

Liefs, xxx.

• 28 Oktober 2012 - 18:33

De Wind:

mooie fotos hoor(,denk dat bianca zolangzamerhand wel gek word !) wanneer komt de sneeuw denk je?
    bedankt voor je kaartje schatje!! komen er nog meer puppies dit jaar ?
    vannacht winter tijd ingegaan,dus om 6 uur al donker!!!!!!!!!!!!
    dag schat tot snel !!!!!!!!!!!!!!

• 28 Oktober 2012 - 18:33

De Wind:

bedankt voor je kaartje schatje!! komen er nog meer puppies dit jaar ?
    vannacht winter tijd ingegaan,dus om 6 uur al donker!!!!!!!!!!!!
    dag schat tot snel !!!!!!!!!!!!!!

Nanoek

Mijn naam is Nanoek en ik ben 4e jaars studente aan de MBO Dierverzorgingsopleiding met specialisatie Wildlife aan AOC De Groene Welle te Zwolle. Voor mijn opleiding ben ik in augustus dit jaar (2012) een maand naar Zweden geweest. Hier heb ik stage gelopen bij Siberian Adventures in Strömsund, een bedrijf met (toen) 55 siberische husky's waarmee ze in de winter activiteiten doen zoals sledetochten enz. Omdat dit natuurlijk niet in de zomer kan heb ik dat dus niet gedaan, wat ik wel heel graag wilde. Na overleg met school had ik opnieuw een ticket geboekt om op 9 oktober weer naar Zweden te vliegen, dit keer blijf ik 3 maanden! Op deze manier maak ik het trainen mee op de quad en natuurlijk de activiteiten zelf op de slee. Via dit dagboek wil ik iedereen op de hoogte houden over mijn avonturen.. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Actief sinds 13 Okt. 2012